התפוז הגדול

חברת מועצה שאתם חייבים להכיר

אני כותב זאת ע"מ שאלה מכם שעדיין לא יודעים כמה נמוך אפשר לרדת, ימצאו את התשובה בדוגמא מכיוון מפתיע, חברת מועצה מטעם "עיר לכולנו" דווקא, בשם יעל בן יפת, טוענת שיצירת רצף לטיילת של תל אביב היא רעיון "פאשיסטי" ומחיקת הדולפינריום היא תכנית "הזויה".

יעל בן יפת

ממש ממש ממש ממש במקרה, אני אולי האדם היחיד בעולם שחושב כמו יעל בן יפת בעניין נחיצות הריסת מבנה הדולפינריום. לדעתה לא צריך להרוס אותו, אני מסכים. אני יודע בוודאות שניתן לשקם את המבנה ולעדכן את יעודו, מבלי לחסום את הטיילת. יש הרבה דרכים לעשות את זה. (מדוע אף אדריכל/בלוגר/פעיל לא הזכיר את זה מעולם זה נושא לרשומה בפני עצמה).

אבל תפיסת העולם האינפנטילית והדווקאיסטית של יעל בן יפת  היא שטיילת רצופנ זה רעיון פאשיסטי? (למה? כיוון שדיקטטורים גדולים היו בונים צירים מגאלומנים בערים גדולות?)

רצף=פאשיזם?

 

גזענות נגד תושבי דרום העיר. מה זה?

מי שיחפש טוב טוב ימצא בכתבה גם קריאה מעניינת של המציאות מטעם יעל בן יפת. באומרה "סוגיית הגזענות" היא בעצם רומזת על גזענות-כללית ששוררת כנגד כל תושבי דרום העיר. הבנתם? "דרומי" זה סוג של גזע אצל יעל בן יפת. תרומה חשובה לתורת הגזע.

יעל בן יפת זו אותה חברת מועצה שבשנת 2009 עלתה לדוכן עם הצעה רשמית – לבטל את חגיגות ה-100 לתל אביב. ההסבר שלה: 1909 הייתה שנת ייסוד השכונה "אחוזת בית" אותה ייסדו אשכנזים (יימח שמם). עוד בסוף המאה ה-19 היו שכונות מחוץ לחומה של יפו שיוסדו ע"י מזרחים. (מה דעתה על העובדה ששכונות אילו תוכננו כגטאות נפרדות ואחוזת בית תוכננה כעיר, וכל השכונות בחרו להסתפח אליה?)

כתבתה של חברת המועצה יעל בן יפת.

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4023941,00.html

דעו מי חברי המועצה שלכם.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן